– Kako se uvjeriti da kupujemo pravu stvar?

Ovo je najteži dio… kad ste konačno našli super sajt i želite da ga kupite, kako se uvjeriti u vjerodostojnost informacije koju vam prodavač daje?

 

Ja sam naučio da ne treba nikomu vjerovati jer te svatko, a opet na svoj način želi prevariti tj. sakriti nedostatke i mane, a veličati uspjeh… što je i normalno u trgovini, zato moramo biti oprezni.

Kupovina i Prodaja sajtova

Treba tražiti od svakoga da doda Analytics na tvoj gmail.
Obavezno pogledati povijest posjeta, vidjeti koliko dugo su ti posjeti stabilni, najbolje da su sa googla, ali tu treba biti oprezan jer neki znaju biti kamuflirani. Recimo jedan slučaj gdje je sajt ima 90% posjeta sa googla preko pojma sajt.com. Na kraju taj sajt je imao puno youtube videa u kojima reklamira sajt.com te ljudi kada pogledaju video upisuju u google sajt.com.
To nisu za mene posjeti sa google iako u pravilu jesi, ali ovise o tome hoće li vlasnik obrisati video sa youtuba.

Kod malo većih sajtova treba tražiti da vlasnik postavi vaš adsense cod na sajt, barem na dva dan.

Što se tice provjere, koristim još i ove stranice:

Website Penalty Indicator


www.alexa.com
www.ahrefs.com
www.whois.domaintools.com
http://website.informer.com/
http://ipaddress.com/
https://domlab.net/
http://webstatsdomain.org/
https://www.woorank.com/

https://sitecheck.sucuri.net/
http://www.similarweb.com/
http://www.alexa.com/
http://helptoweb.com/add-url/
http://pagestudy.com/
http://www.siteprice.org/
http://www.sitemapdoc.com/Serp-Rank.aspx
http://www.seocentro.com/tools/search-engines/metatag-analyzer.html
https://majestic.com/reports/site-explorer?folder=&q=&oq=&IndexDataSource=F
https://majestic.com/reports/neighbourhood-checker?d=&IndexDataSource=F

i guglanje imena je dovoljno da se vidi s kim poslujete.