Otvaram ovu temu da bi odgovorili na nekoliko jednostavnih pitanja:
– Gdje kupiti web site?
– Kako se uvjeriti da kupujemo pravu stvar?
– Kako procijeniti cijenu sajta tj. vrijednost sajta?
– Kako platiti i preuzeti sajt?

 

– Gdje kupiti web site?
www.flippa.com
www.freemarket.com
www.afternic.com
www.marketplace.digitalpoint.com/sites
www.ebay.com/sch/Internet-Businesses-Websites-/46689/i.html

www.kupisajt.com
www.kupujemprodajem.com/Domeni-i-Portali-11-536-1-grupa.htm

 

– Kako se uvjeriti da kupujemo pravu stvar?
Ovo je najteži dio… kad ste konačno našli super sajt i želite da ga kupite, kako se uvjeriti u vjerodostojnost informacije koju vam prodavač daje?
Ja sam naučio da ne treba nikomu vjerovati jer te svatko, a opet na svoj način želi prevariti tj. sakriti nedostatke i mane, a veličati uspjeh… što je i normalno u trgovini, zato moramo biti oprezni.

Treba tražiti od svakoga da doda Analytics na tvoj gmail.
Obavezno pogledati povijest posjeta, vidjeti koliko dugo su ti posjeti stabilni, najbolje da su sa googla, ali tu treba biti oprezan jer neki znaju biti kamuflirani. Recimo jedan slučaj gdje je sajt ima 90% posjeta sa googla preko pojma sajt.com. Na kraju taj sajt je imao puno youtube videa u kojima reklamira sajt.com te ljudi kada pogledaju video upisuju u google sajt.com.
To nisu za mene posjeti sa google iako u pravilu jesi, ali ovise o tome hoće li vlasnik obrisati video sa youtuba.

Kod malo većih sajtova treba tražiti da vlasnik postavi vaš adsense cod na sajt, barem na dva dan.

Što se tice provjere, koristim još i ove stranice:
www.alexa.com
www.ahrefs.com
www.whois.domaintools.com

https://sitecheck.sucuri.net/
http://www.similarweb.com/
http://www.alexa.com/
http://helptoweb.com/add-url/
http://pagestudy.com/
http://www.siteprice.org/
http://www.sitemapdoc.com/Serp-Rank.aspx
http://www.seocentro.com/tools/search-engines/metatag-analyzer.html
https://majestic.com/reports/site-explorer?folder=&q=&oq=&IndexDataSource=F
https://majestic.com/reports/neighbourhood-checker?d=&IndexDataSource=F

i guglanje imena je dovoljno da se vidi s kim poslujete.

 

– Kako procijeniti cijenu sajta tj. vrijednost sajta?
Cijena sajta je onolika koliko je netko spreman platiti.  Ali opet da nešto napišem o tome.

Trebala bi vas zanimati prosječna godišnja zarada sajta, koliki su troškovi, koliki je neto prihod. Koliko se radi dnevno. To su stvari koje su osnove i koje kao ozbiljan kupac trebate da odmah znam.
Cijena sajta može rasti ovisno o broju pretplatnika, članova, email liste, broj aktivnih korisnika na socijalnim mrežama i broj ulaza sa google-a preko imena ili brenda sajta.

 

Kako platiti i preuzeti sajt?
Ako je moguće najbolje se naći licem u lice sa osobom koja prodaje.
Ili na www.escrow.com, napravite ponudu, obje strane je prihvate. Kupac uplati njima novac, escrow provjeri jeli domena promjenila vlasnika. Ako je, novac prosljeđuje prodavaču sajta, ako nije novac vrača kupcu. Sebi uzmu cca 10%. Bitno je napomenuti da oni mogu držati novac kod sebe i po tjedan dana, a sve s ciljem da se kupac uvjeri da je sve OK….